نکات تحصیل در دانشگاه شامل توقف بعد از هر چند پاراگراف برای نوشتن یک خلاصه جمله کوتاه و نقد مطالبی است که به تازگی خوانده اید. تکنیک دیگر این است که ایده های اصلی را با صدای بلند خلاصه کنید. یا ممکن است برای شما مفید باشد که در حین مطالعه، به طور خلاصه فصل را شرح دهید. هنگامی که ذهن شما منحرف شد، به آرامی توجه خود را به سمت مطالب برگردانید. تمرکز بیشتر با تجزیه و تحلیل اینکه چه زمانی و در کجا یادگیری را آسان‌تر می‌دانید، افزایش می‌یابد.بهترین فیلم ساختاری

یادگیری سریع حفظ کردن

برخی افراد به طور طبیعی در حفظ کردن بهتر هستند. با این وجود، هر کسی می تواند مهارت های حفظ کردن را با کمک میانبرها بهبود بخشد. ابتدا باید تمرکز کنید و اطلاعات را درک کنید. اگر مفهومی شما را گیج کرد، دست خود را بلند کنید و سؤال بپرسید. مغز در انتقال ایده های مبهم از حافظه کوتاه مدت به بلند مدت مشکل دارد. در کلاس توجه کنید و یادداشت برداری کنید.

سپس یادداشت های خود را بلافاصله بعد از کلاس بخوانید تا به حفظ ایده ها کمک کنید.

تکنیک‌های یادگاری می‌توانند به شما کمک کنند تا مفاهیم را به سرعت در کنار هم قرار دهید. به عنوان مثال، عبارت "پادشاهان سکه را بر انجیر، بز و گوسفند ترجیح می دهند" را به خاطر بسپارید تا ترتیب پادشاهی، شاخه، طبقه، نظم، خانواده، جنس و گونه را به خاطر بیاورید.

دستگاه های یادگاری به این دلیل کار می کنند که وقتی ایده های جدید مبتنی بر یادگیری و تداعی های قبلی باشد، احتمال به خاطر آوردن اطلاعات بهبود می یابد. تا آنجا که ممکن است، موضوعاتی را که مطالعه می کنید به زندگی روزمره یا سیستم اعتقادی خود ربط دهید.

در نظر بگیرید که چگونه حقایق و بینش های اخیر به دست آمده، درک شما را عمیق تر می کند یا دیدگاه شما را گسترش می دهد. حقایق یا تاریخ های کلیدی را روی فلش کارت ها بنویسید تا در روز آزمون به یاد آورید.فیلم انیمیشنی